Wielu miłośników motoryzacji słyszało na pewno o modelu nissana GTR następcy Skyline. To najbardziej wyścigowe auto produkowane seryjne z tej stajni. Zalet jest wiele i postaram się je wszystkie opisać.
Auto jest świetne. Bardzo mocno trzyma się drogi przez naszpikowanie go technologią. Przykładowo komputer steruje napędem biorąc pod uwagę czynniki atmosferyczne na zewnątrz czy wysokością nad poziomem morza.
Dane techniczne:
* Pojemność cm³ - 3799
* Maks. moment obr. Nm / obr-1 - 588 / 3200 - 5200
* Konfiguracja - V6 DOHC
* Średnica x skok cylindra - mm 95.5 x 88.4
* Stopień sprężania - 9 : 1
* System paliwowy - NISSAN EGI (ECCS) Elektronicznie sterowany system wtrysku paliwa
* Zalecane paliwo - Premium, plus bezołowiowa
* Maks. Moc kW(KM) - /obr-1 353 (480) / 6400
* Pojemność zbiornika paliwa l - 71
Jak na te osiągi auto jest w czołówce wszystkich aut sportowych. Mogło by się ubiegać o pozycje lidera gdyby nie silnik a mianowicie jego pojemność. 3,8L to jednak za mało żeby liczyć się z samochodami o pojemności 6-7 litrów. Auto o takiej pojemności nie miało by problemu pokonać takie marki jak "chevrolet corvette zr1" czy najsilniejszymi mercedesami slr. Po prostu jest za słaby. 480KM wydaje się być bardzo dużą wartością i to prawda jednak w porównaniu do tych najsilniejszych niemożna mówić o równej walce.
Za:
- Świetnie trzyma się drogi
- 5 osobówka!
- osiągi przy tak "małym silniku" są imponujące
- idealnie trzyma się na zakrętach
- cena (mniejsza niż za 2 osobowego i wolniejszego R8)
Przeciw:
- Pojemność silnika (moc)
Moja ocena 10/10. W przystępnej cenie i najlepsze w swojej klasie. Polecam
piątek, 31 lipca 2009
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.